Як отримувати $10000 щомісячно від Google?

Як отримувати $10000 щомісячно від Google?

28 Листопада 2019 /

Приємною несподіванкою для нас та наших клієнтів стали гроші, які в червні Google видав у якості разової допомоги рекламним акаунтам малого та середнього бізнесу.

Витратити ці кошти можна було тільки на кліки, та й сама сума (3040 грн) порівняно невелика, але сам факт — надійшли вони автоматично за ініціативою Google (хоча й вибірково). Хай там як, та все ж це полегшило навантаження на рекламний бюджет.

Не секрет, що Google досить активно займається благодійницькою діяльністю. Один тільки фонд Google Foundation, створений компанією ще у 2005 році, щорічно виділяє близько 100 мільйонів доларів США інвестицій та грантів некомерційним організаціям.

В Google Ads є свій, окремий напрям благодійности: невідомі майже нікому в нашій країні Google Ad Grants. Про ґрантову програму розкажемо докладніше, бо самі працюємо з нею вже 2 роки.

Отже, Google Ґранти дозволяють отримувати до $10000 / місяць на рекламу в Google. Програма діє лише в 50 країнах (ні, нажаль, України в переліку немає) і її учасниками можуть стати лише некомерційні організації. Проте з 2003 року до програми долучилися понад 100.000 нонпрофітів по всьому світу.

Умов участі досить багато. Наведемо лише ключові:

  • Максимальна ціна за клік обмежена $2
  • Тільки покази в результатах пошуку Google
  • Тільки текстові оголошення
  • Сумарний CTR не має опускатися нижче 5% протягом двох місяців
  • Налаштоване відстеження конверсій

Крім того, ваша компанія не має бути:

  • Державним органом
  • Організацією у сфері охорони здоров’я
  • Навчальним закладом (для шкіл є окрема програма)

З практики скажемо, що підтримувати акаунт у відповідності до усіх вимог – це досить складне завдання. Найбільше “карають” за:

  • Низький CTR
  • Низьку ефективність ключових слів
  • Невідповідність документів
  • Несвоєчасну подачу документів (перевірки відбуваються регулярно)
  • Невідповідність посадкових сторінок (наприклад, відсутні реєстраційні дані фонду)

Але немає нічого неможливого. Залізна витримка, глибокі знання правил та розуміння усіх принципів роботи пошукової реклами вам у поміч.

За матеріалами авторського блогу Євгена Бутіна