Просуваючи послуги приватної клініки або лікаря, вам, у першу чергу, потрібно озброїтися знанням законів вашої країни / регіону. Google неухильно дотримується всіх вимог держави, і надто гратися з цим у вас не вийде.
Перерахувати усі заборони не можна навіть тут — можна швидко схопити бан. Радимо ознайомитися з Google Довідкою — дивитися треба саме там і тільки там, так як правила часто змінюються або некоректно інтерпретуються різними приватними компаніями. У ній вказані всі тематики, що знаходяться під забороною.
Чи можна обійти заборону?
Звичайно можна. Я в жодному разі не підтримую порушення законодавства, і не закликаю робити це. Але для загального уявлення, наведу кілька прикладів, що використовують у таких випадках:
- Сайти-прокладки;
- SEO;
- Приховування частини контенту на сайті при модерації;
- Клоаки;
- Підміна сторінки при модерації;
- Куплені Google акаунти.
Якщо ваші послуги не підпадають під заборону, це не означає, що попітніти не доведеться. Медицина — специфічна сфера, особливо в Україні.
Кілька корисних порад:
— Не починайте з просування всіх послуг одночасно — зосередьтеся на пріоритетних для вас категоріях. Це дозволить зробити бюджет більш контрольованим, а результат — більш прогнозованим.
— Якщо ви тільки відкрилися — рекламуйте спочатку тільки послуги що мають невисоку вартість ліда, але при цьому дозволяють робити крос-продажу. Наприклад, просувайте УЗД і допродавайте консультацію вузького спеціаліста, або навпаки.
— Якісно опрацюйте посадкові сторінки. Переконайтеся, що там немає заборонених слів, вони релевантні тім послугам, які ви просуваєте (якщо це сторінка консультації, не розповідайте там про УЗД), а також відповідають технічним вимогам Google (швидкість завантаження, адаптивність, SSL і т.д.)
— Використовуйте репутацію / впізнаваність ваших лікарів. Майже в кожній клініці є лікар, якого знають чи не всі жителі району. Включіть його ініціали у ваші оголошення, додайте його обличчя на ваші медіа-матеріали.
За матеріалами авторського блогу Євгена Бутіна