ТОП-5 помилок при просуванні преміальних послуг

ТОП-5 помилок при просуванні преміальних послуг

26 Вересня 2020 /

Скільки працюємо з проєктами преміум-класу, постійно зустрічаємося з одними й тими ж помилками, які допускають деякі «яжмаркетологи», а також самі власники бізнесу.

Ось 5 помилок, від яких у нас підгорає найбільше:

1. Продукт не виглядає дорого. Заощадити на фахівцях, фірмовому стилі, сайті та поліграфії — дуже не далекоглядне рішення, якщо ви продаєте в преміум. Навіть якщо ваш продукт бездоганний, але виглядає дешево, купувати його не будуть.

2. Нерелевантний оффер. Знижка, звичайно, завжди робочий варіант. Але у випадку з преміум сегментом такий підхід може спрацювати не в плюс.

Краще запропонуйте клієнту ЦІННІСТЬ — тоді він буде готовий купити й без знижки, а може навіть дорожче. Наприклад, якщо у вас готель, номер із терасою виявиться набагато більш цікавою пропозицією, ніж той же номер зі знижкою.

3. Слабкий аналіз ЦА. Часом власники бізнесу, а слідом за ними й маркетологи, слідують узагальненим стереотипам. Фразу «мої клієнти — це всі, у кого є гроші», — чую я частіше ніж «доброго ранку». Знайомо?

Авжеж, ваші клієнти, це люди у яких є гроші. Але чи всі ці люди ваша ЦА? Як показує практика, далеко не всі. Сегментуйте аудиторію так детально, як тільки зможете. Так ви уникнете більшості проблем та помилок.

4. Завузький таргетинг. Давайте дивитися правді у вічі: жодна система не дозволить вам старгетуватися в ЦА на 100 %, навіть якщо ви знаєте її досконально.

Не варто вказувати надто жорсткі критерії або задавати точковий геотаргетинг — не спрацює (якщо гео проєкту Україна — точно). Робіть ставку на міста або регіони, використовуйте коригування ставок по радіусах.

5. Упаковка не відповідає реальному продукту. Якщо ви витратили на маркетинг більше зусиль, ніж на свій продукт (іншими словами створили завищені очікування в клієнта) — чекайте біди. Немає нічого гіршого для бренду, ніж розгніваний покупець.

Навпаки, ваша головна мета — зробити клієнта фанатом вашого бренду. Так, щоби він сам хотів розповідати про ваш бренд, відстоювати ваші інтереси в Instagram або Facebook, купувати й носити ваш мерч (яскравий приклад — кейс Monobank).

За матеріалами авторського блогу Євгена Бутіна